EHL Halftime Activatie

Client: ABN AMRO / Tikkie

Services

Concepting
Brand Activation

The results

..

..

..

..

De Euro Hockey League (EHL) is hét Europese hockey evenement. Tijdens de beslissende ronde in het Paasweekend van 2022 is er op het gebied van activatie en entertainment een unieke beleving gecreëerd. Hoog tijd om het nette hockeypubliek weer eens uit hun stoel te krijgen!

The Gameplan
what we did

De fan is tegenwoordig niet alleen op zoek naar een gave sportwedstrijd, maar naar een totaalbeleving. Ieder moment moet er wat gebeuren, niet alleen tijdens de eerste en tweede helft, maar juist ook voorafgaand aan het event, in de rust en op de venue daaromheen.
De vraag van ABN AMRO was om een activatie op en rond de venue te creëren die bijdraagt aan de beleving van de toeschouwer en waar ABN AMRO (tevens Tikkie) en de EHL zowel offline als online zichtbaarheid uit kan halen.

Andere succesvolle cases

Honkbalweek Haarlem

Advertising · Concepting · Brand Activation

Honkbalweek Haarlem

Advertising · Concepting · Brand Activation