EHL Heroes Day

Client: ABN AMRO

Services

Concepting
Brand Activation
Hospitality

The results

VIP’s

30

Kids in de line-up

20

Een unieke topsport beleving tijdens de Euro Hockey League! Tijdens dit Europese Top Toernooi hebben wij namens ABN AMRO, de hoofdsponsor, een unieke VIP- beleving opgezet voor de next generation. Hierbij werd een kijkje achter de schermen genomen en zijn er exclusieve activiteiten georganiseerd.

The Gameplan
what we did

Elk kind droomt van hockeyen in een gevuld Wagener Stadion tijdens het grootste Europese hockeytoernooi. Namens ABN AMRO hebben 20 kinderen, mét hun ouders, de echte topsport beleving ervaren. Als echte VIP’s krijgen zij een kijkje achter de schermen van de EHL. Middels een op maat gemaakte Escape Room komen zij in de kleedkamers van de beste teams van Europa, raken zij de bekers aan en lopen ze mee in de line-up van de topwedstrijd Den Bosch – SCHC. De ultieme hockey beleving.
Door deze unieke belevenis worden niet alleen herinneringen gecreëerd, maar ook een blijvende connectie met de wereld van hockey en wordt de liefde voor de sport overgedragen aan de volgende generatie.

Andere succesvolle cases

Marketingpartner Jumbo Hockey

Concepting · Video Creation · Online Marketing

Jumbo Hockey lancering en positionering

Strategy · Video Creation · PR-launch

Een uur sparren over je sportmarketing uitdaging met olympiër Billy Bakker?

Laat hieronder je gegevens achter en Billy neemt zo snel mogelijk contact met je op