Merkstrategie Honkbalweek Haarlem

Client: Honkbalweek Haarlem

Services

Strategy

The results

..

..

..

..

De allereerste editie van de Honkbalweek Haarlem was in 1961. De organisatie vond dat het tijd was voor een vernieuwde merkstrategie.

The Gameplan
what we did

Het is belangrijk dat de missie van de Honkbalweek Haarlem: “Tijdens de Honkbalweek Haarlem presenteert Team Kingdom of The Netherlands zich aan de (inter)nationale toeschouwers en partners die tijdens het evenement een unieke honkbalervaring zullen beleven” in alle opzichten terugkomt tijdens het toernooi.

Er wordt in de vernieuwde editie ook veel aandacht besteed aan entertainment. In én rondom de vernieuwde toernooiopzet wordt ruimte ingelast voor verschillende soorten (in-game)entertainment mogelijkheden, maar dit wordt alleen gedaan als dit past binnen de filosofie top honkbal met respect voor de regels van de sport.

Andere succesvolle cases

Honkbalweek Haarlem

Advertising · Concepting · Brand Activation

Honkbalweek Haarlem

Advertising · Concepting · Brand Activation