Klant: Jumbo Sports
Diensten
Concept & Strategie
Content & Productie
Digital Advertising
Social Media Management
De resultaten
Weergaven Meta
7.7M
Views TikTok
16,7M
Uniek bereikte personen
1,1M
Al vijf jaar bedenkt, creëert en realiseert Goalden unieke marketingcampagnes voor Jumbo Sports. Met een sterke social advertising strategie en sinds vorig jaar ook impactvolle organische short-form content op platforms zoals TikTok, onderscheidt Jumbo Sports zich in het sportretail landschap. Dit alles met een scherpe blik en diepgaande kennis van hockey, golf en wintersport.
Elke campagne is een uniek verhaal, met content die aansluit bij de behoefte van de doelgroep en vanuit de Jumbo Sports kernwaarden. Een cruciaal aspect is het inzetten van relevante ambassadeurs die we terugzien in de campagnes. Deze ambassadeurs vertalen de boodschap van Jumbo Sports en versterken de geloofwaardigheid. In 2024 hebben we 6 verschillende campagnes gerealiseerd.
Voor Jumbo Sports ontwikkelden we 135 unieke short-form contentconcepten, perfect afgestemd op TikTok maar ook breed inzetbaar op kanalen zoals Instagram Reels. Elk kwartaal organiseren we een content factory waarin we deze ideeën tot leven brengen en zorgen voor hoogwaardige edits. Daarnaast nemen we het volledige social media- en community management op TikTok uit handen. Zo helpt onze aanpak Jumbo Sports om een jonge, nieuwe doelgroep effectief te bereiken en te activeren.
Geef ons een belletje of laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.