Cases

Succesverhalen onthuld: Ontdek onze opmerkelijke casestudies.

Honkbalweek Haarlem - The future of baseball

Het grootste honkbal evenement van Europa keert na twee jaar terug, dit jaar met een vernieuwde strategie. Goalden speelt ook dit jaar weer een belangrijke rol op het gebied van marketing, communicatie, sponsoring en strategie.

Hoe de jeugd zowel online als offline hockeyinternationals konden beaten

Goalden heeft voor de KNHB het concept ‘Beat the International’ ontwikkeld, waarbij jeugd zowel online als offline spannende challenges aan kunnen gaan tegen de helden van het Nederlandse Hockey Elftal.

Hét studenten hockey toernooi van Nederland

Goalden heeft een overkoepelende (online)marketingstrategie gecreëerd voor de Deloitte Students Hockey Trophy, waarbij het werven van nieuw talent en het verhogen van het aantal deelnemers centraal stond.

Unieke ONVZ Merkactivaties tijdens de FIH Pro League

Goalden heeft voor ONVZ een tweetal unieke concepten gecreëerd met de ‘Eersteklas Ervaring’ en de ‘ONVZ Fantunnel’.

The winning strategy that sold 16,655 Euro Hockey League tickets!

De Euro Hockey League is ‘s werelds beste club hockey competitie die jaarlijks wordt gehouden tijdens de paasdagen. In 2024 vond het evenement plaats in Amsterdam.

Deloitte's innovatieve merkactivatie: werving door hockey

Vanuit het sponsorschap van de KNHB en Deloitte heeft Deloitte zich gericht op specifieke wervingsdoelen.

Strategie in drie fasen: Jumbo Hockey's online en offline merklancering

Lancering van een nieuw nationaal merk, zowel online als offline.

Neptunus Rotterdam's marketing transformatie

Het versterken van de marketingautomatisering van Neptunus Baseball & Softball om de communicatie met leden en toeschouwers te verbeteren, met name gericht op de Gen Z community, tijdens het Rotterdam Baseball Weekend.

Meer dan 5.500 kinderen versterkt: ABN AMRO's Hockey Experience

Voor de ABN AMRO Foundation hebben we het Hockey Experience programma ontwikkeld, waarin hockey life skills lessen gebaseerd op de Hockey Experience brochure worden gecombineerd met een bijbehorend trainingsprogramma.

Jumbo Sports’ marketing succes: 8 campagnes, 1.2 miljoen bereik

Als marketingpartner van Jumbo Sports ontwikkelen we marketingcampagnes voor Golf, Wintersport en Hockey.

Move for Casper succes: 1.500 deelnemers, €50.000 opgehaald

In samenwerking met de Stichting “Overleven van Alvleesklierkanker” mobiliseert byBP heel Nederland.

Vernieuwde merkstrategie voor ONCOURTSPORT

Voor het opkomende sportmerk ONCOURTSPORT heeft Goalden een uitgebreid programma ontwikkeld om de merkidentiteit te vernieuwen en te versterken.

Een onvergetelijke Hockey Fandag

Samen met de KNHB verzorgt Goalden de gehele organisatie van het grootste jaarlijkse Oranje Hockey Event van Nederland. 

De uitstekende samenwerking met AZ Alkmaar

 In 2024 vond het evenement plaats op drie verschillende locaties in en rondom Alkmaar.  Goalden werd gevraagd om dit jaar de organisatie van deze dagen gedeeltelijk op zich te nemen

Eliza was here gaat zich inzetten voor de hockeysport

Eliza was here, de toonaangevende reisorganisatie voor unieke vakanties, wil haar stempel drukken op de hockeysport door de sponsoring van lokale clubs.