Het grootste honkbal evenement van Europa keert na twee jaar terug, dit jaar met een vernieuwde strategie. Goalden speelt ook dit jaar weer een belangrijke rol op het gebied van marketing, communicatie, sponsoring en strategie.
Hoe de jeugd zowel online als offline hockeyinternationals konden beaten
Goalden heeft voor de KNHB het concept ‘Beat the International’ ontwikkeld, waarbij jeugd zowel online als offline spannende challenges aan kunnen gaan tegen de helden van het Nederlandse Hockey Elftal.
Goalden heeft een overkoepelende (online)marketingstrategie gecreëerd voor de Deloitte Students Hockey Trophy, waarbij het werven van nieuw talent en het verhogen van het aantal deelnemers centraal stond.
Unieke ONVZ Merkactivaties tijdens de FIH Pro League
De Euro Hockey League is ‘s werelds beste club hockey competitie die jaarlijks wordt gehouden tijdens de paasdagen. In 2024 vond het evenement plaats in Amsterdam.
Deloitte's innovatieve merkactivatie: werving door hockey
Het versterken van de marketingautomatisering van Neptunus Baseball & Softball om de communicatie met leden en toeschouwers te verbeteren, met name gericht op de Gen Z community, tijdens het Rotterdam Baseball Weekend.
Meer dan 5.500 kinderen versterkt: ABN AMRO's Hockey Experience
Voor de ABN AMRO Foundation hebben we het Hockey Experience programma ontwikkeld, waarin hockey life skills lessen gebaseerd op de Hockey Experience brochure worden gecombineerd met een bijbehorend trainingsprogramma.
Jumbo Sports’ marketing succes: 8 campagnes, 1.2 miljoen bereik
In 2024 vond het evenement plaats op drie verschillende locaties in en rondom Alkmaar. Goalden werd gevraagd om dit jaar de organisatie van deze dagen gedeeltelijk op zich te nemen
Eliza was here gaat zich inzetten voor de hockeysport
Eliza was here, de toonaangevende reisorganisatie voor unieke vakanties, wil haar stempel drukken op de hockeysport door de sponsoring van lokale clubs.