Per 3 oktober 2023 bundelen sportmarketingbureau ByBP (8 FTE) en digital marketing bureau Driivn (55 FTE) hun krachten met de lancering van Goalden, een creatief en Gen-Z gefocust sportmarketingbureau.
Driivn heeft een 50% belang verworven in ByBP, dat geleid wordt door Olympiërs en oud-internationals Billy Bakker en Mirco Pruyser. De naam ‘Goalden’ moet niet alleen de doelgerichtheid, maar ook de achtergrond van de founders onderstrepen.
Goalden is gepositioneerd als een full-service sportmarketingbureau dat merken, verenigingen en bonden helpt hun doelen te bereiken door middel van creatieve, digitale en resultaatgerichte benaderingen. Met een gedeelde passie voor sport en marketing kijken de oprichters van Goalden ernaar uit om deze nieuwe fase in te gaan. ‘Samen kunnen we merken naar ongekende hoogten stuwen en Gen Z op een manier aanspreken die niemand anders kan. Door authentieke connecties te creëren en inspirerende verhalen te vertellen, laten we niet alleen merken groeien, maar creëren ook een blijvende impact op de manier waarop merken en nieuwe generaties met elkaar omgaan’, aldus Mirco Pruyser.
Goalden, gehuisvest op de Vondelstraat in Amsterdam, bestaat sinds de joint venture uit een team van 63 specialisten.
Geef ons een belletje of laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.