Vanuit het sponsorship van de KNHB en Deloitte heeft Deloitte gerichte recruitment doelstellingen. Wij hebben voor Deloitte een vernieuwende en aantrekkelijke merkactivatie bedacht met digitale vernieuwing waarmee Deloitte de Next Gen op een andere manier weet te raken.
The Gameplan what we did
De vraag van Deloitte was een vernieuwend concept te schrijven voor de hockeyende studenten waar naast hockey ook ruimte is voor een bredere beleving en wat nadrukkelijk matcht met de identiteit van Deloitte. Het moest aansluiten bij het volgende:
Een gave hockeyactivatie
Passende en uitdagende uitstraling voor studenten
Deloitte-branded
Technologie, innovatie en skills zijn kernbegrippen
“Wow-effect” moet terugkomen
Hieruit volgde een vernieuwende editie van de Deloitte Students Hockey Trophy. Studenten kunnen zich gratis inschrijven. Gedurende de dag zijn er naast het hockeyen van de 6 vs 6 en 7 vs 7 spelvormen ook de Deloitte Talks, waarin hockey internationals en Deloitte afgevaardigden de deelnemers wisten te inspireren. Verder was er een photobooth en het skill the challenge veld, waar unieke en innovatieve skills werden getest die dicht bij Deloitte liggen, bijvoorbeeld de 24-game, een game waar hockey skills en wiskunde samen komen.
Andere succesvolle cases
Marketingpartner Jumbo Hockey
Concepting · Video Creatie · Online Marketing
Jumbo Hockey lancering en positionering
Strategie · Video Creatie · PR-launch
Een uur sparren over je sportmarketing uitdaging met olympiër Billy Bakker?
Laat hieronder je gegevens achter en Billy neemt zo snel mogelijk contact met je op