Voor het opkomende sportmerk ONCOURTSPORT heeft Goalden een uitgebreid programma ontwikkeld om de merkidentiteit te vernieuwen en te versterken. Dit omvat de creatie van een nieuwe website, een brandguide en professionele foto- en videoshoots om de nieuwe kledinglijn op een zo goed mogelijke manier in beeld te brengen.
The Gameplan what we did
ONCOURTSPORT en Goalden bundelen hun krachten in een nieuwe samenwerking. Goalden ziet ONCOURTSPORT als een veelbelovend bedrijf en lanceert een plan om de merkidentiteit te vernieuwen en te versterken. Hoe hebben we dit gedaan?
Brand guide
Ons team heeft een gloednieuwe brandguide gecreëerd, waarin een vernieuwde visuele identiteit wordt vormgegeven die de stijl en kernwaarden van ONCOURTSPORT weerspiegelt. Daarnaast biedt de brandguide houvast voor de website, content creatie en social uitingen.
Website
Ook is Goalden aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een nieuwe Shopify-webshop. De website kreeg een nieuwe unieke look, gebaseerd op de nieuwe brandguide en kernwaarden van ONCOURTSPORT. De website is nu niet alleen visueel aantrekkelijk,, maar ook gebruiksvriendelijk! Een website waar je als bezoeker graag doorheen scrolt.
content
Er werd content gecreëerd voor de website, socials en andere kanalen. Zowel foto- als videografie wordt geschoten. Tijdens de shoot werd er gewerkt met meerdere toptennissers en -paddelspelers.
Social advertisement
Last but not least hebben we een aantal effectieve social advertising campagnes opzetten. Door boeiende content te creëren en strategisch te adverteren, streven we ernaar om de online aanwezigheid te vergroten en de doelgroep te betrekke
Andere succesvolle cases
Meer dan 5.500 kinderen versterkt: ABN AMRO's Hockey Experience