Klant: Neptunus Rotterdam Baseball & Softball Club
Diensten
Marketing Automation Online Marketing Design
De resultaten
SMS-triggers
902
Nieuwsbrief
lezers
3.434
Bereik
108.416
Het versterken van de marketing automation van Neptunus Baseball & Softball om de communicatie met de leden en toeschouwers, in het belangrijk de gen-z community, tijdens het Rotterdam Baseball Weekend te versterken.
The Gameplan what we did
Neptunus Rotterdam, een toonaangevende baseball en softball vereniging in Nederland, organiseerde dit jaar voor het eerst Rotterdam Baseball Weekend. Een weekend vol baseball games, die in het stadion van Neptunus Rotterdam plaatsvonden. Om de communicatie met ticketkopers te verbeteren en het evenement onder de aandacht te brengen, heeft GOALDEN een vernieuwde marketingstrategie opgezet. Daarnaast heeft GOALDEN In samenwerking met CM.com de e-mailmarketing geoptimaliseerd en geautomatiseerd. De implementatie van e-mail automatisering en een vernieuwde marketingstrategie heeft de ticketverkoop van Neptunus meer gestroomlijnd en verbeterd.
In de toekomst gaan GOALDEN en Neptunus Rotterdam de vernieuwde marketingstrategie verder uitwerken. Met een vernieuwde focus op de toekomst, zal Neptunus Rotterdam actief gaan werken aan een dynamische marketingstrategie om de Gen-Z doelgroep nog sterker aan de club te binden en de communicatie naar de leden te verbeteren.