Unieke ONVZ Merkactivaties tijdens de FIH Pro League’

Klant: ONVZ

Diensten

Concept Creatie
Merk activatie
Content Creatie
Digital Marketing

De resultaten

Bereik

158.209

Deelnemers Fanquiz

1369

Leads

1881

De resultaten

Bereik

158.209

Deelnemers Fanquiz

1369

Leads

1881

Goalden heeft voor ONVZ een tweetal unieke concepten gecreëerd met de ‘Eersteklas Ervaring’ en de ‘ONVZ Fantunnel’. Deze merkactivaties bieden deelnemers een zogenoemde Eersteklas ervaring en -voorbereiding tijdens de Pro League in Amsterdam. Hiermee weet ONVZ het sponsorship met de KNHB optimaal te activeren. 

eersteklas ervaring

De ‘Eersteklas ervaring’ was beschikbaar voor zowel huidige verzekerden als niet-verzekerden. De actie was opgedeeld in twee delen, waarbij eerst huidige verzekerden en vervolgens niet-verzekerden kans maakten op deze ‘’Eersteklas ervaring’’. Winnaars ontvingen een parkeerticket en werden met een ONVZ branded golfkar opgehaald vanaf de parkeerplaats. Vervolgens werden zij door een ONVZ host(esse) begeleid naar de Eersteklas seats bij de KNHB hoofdtribune, waar zij de wedstrijd op een Eersteklas manier konden beleven.

ONVZ fantunnel

De ‘ONVZ Fantunnel’ bood alle bezoekers een Eersteklas voorbereiding. Bezoekers liepen door de Fantunnel en kregen onderweg unieke inzichten over het Nederlands team, de wedstrijd, het Wagener Stadion en ONVZ, die op de muren stonden vermeld. Aan het eind van de tunnel konden bezoekers meedoen aan de Fanquiz door een QR-code te scannen. Hiermee maakten ze kans op exclusieve hockeyprijzen en zagen direct hun score op het live leaderboard.

Goalden's Diensten

Goalden heeft dit alles gerealiseerd voor ONVZ, waarbij de volgende diensten werden uitgevoerd:

  • Concept Creatie: Vanuit een briefing zijn twee sterke concepten gecreëerd die volledig aansloten bij de wensen en behoeften van ONVZ.
  • Content Creatie: Alle designwerkzaamheden zijn door Goalden uitgevoerd en er zijn twee campagnevideo’s geschoten met Lars Balk.
  • Digital Marketing: Er is een digital marketing campagne gedraaid waarmee Goalden de gestelde KPI’s ruim heeft overtroffen.
  • Fanquiz: Een unieke Fanquiz is ontwikkeld voor alle bezoekers.
  • Event werkzaamheden: Goalden verzorgde gedurende de Pro League alle event werkzaamheden, van opbouw en afbouw tot enthousiaste hostesses en het rijden van de golfkar.

Andere succesvolle cases

The winning strategy that sold 16,655 Euro Hockey League tickets!

Social ads · Google ads · Marketing Automation

Jumbo Hockey lancering en positionering

Strategie · Video Creatie · PR-launch

Een uur sparren over je sportmarketing uitdaging met olympiër Billy Bakker?

Laat hieronder je gegevens achter en Billy neemt zo snel mogelijk contact met je op