Klant: ONVZ
Diensten
Concept Creatie
Merk activatie
Content Creatie
Digital Marketing
De resultaten
Bereik
158.209
Deelnemers Fanquiz
1369
Leads
1881
De resultaten
Bereik
158.209
Deelnemers Fanquiz
1369
Leads
1881
Goalden heeft voor ONVZ een tweetal unieke concepten gecreëerd met de ‘Eersteklas Ervaring’ en de ‘ONVZ Fantunnel’. Deze merkactivaties bieden deelnemers een zogenoemde Eersteklas ervaring en -voorbereiding tijdens de Pro League in Amsterdam. Hiermee weet ONVZ het sponsorship met de KNHB optimaal te activeren.
De ‘Eersteklas ervaring’ was beschikbaar voor zowel huidige verzekerden als niet-verzekerden. De actie was opgedeeld in twee delen, waarbij eerst huidige verzekerden en vervolgens niet-verzekerden kans maakten op deze ‘’Eersteklas ervaring’’. Winnaars ontvingen een parkeerticket en werden met een ONVZ branded golfkar opgehaald vanaf de parkeerplaats. Vervolgens werden zij door een ONVZ host(esse) begeleid naar de Eersteklas seats bij de KNHB hoofdtribune, waar zij de wedstrijd op een Eersteklas manier konden beleven.
De ‘ONVZ Fantunnel’ bood alle bezoekers een Eersteklas voorbereiding. Bezoekers liepen door de Fantunnel en kregen onderweg unieke inzichten over het Nederlands team, de wedstrijd, het Wagener Stadion en ONVZ, die op de muren stonden vermeld. Aan het eind van de tunnel konden bezoekers meedoen aan de Fanquiz door een QR-code te scannen. Hiermee maakten ze kans op exclusieve hockeyprijzen en zagen direct hun score op het live leaderboard.
Goalden heeft dit alles gerealiseerd voor ONVZ, waarbij de volgende diensten werden uitgevoerd:
Geef ons een belletje of laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.