Goalden heeft een overkoepelende (online)marketingstrategie gecreëerd voor de Deloitte Students Hockey Trophy, waarbij het werven van nieuw talent en het verhogen van het aantal deelnemers centraal stond. Daarnaast heeft Goalden een sportief programma samengesteld voor studenten, waarbij de werksfeer en company values van Deloitte zijn overgebracht, flex hockey is geïntroduceerd, maar bovenal een hele gezellige dag voor studenten is gerealiseerd.
Online marketingstrategie
Goalden heeft een overkoepelende online marketingstrategie ontwikkeld, waarbij Goalden synergie creëert tussen alle betrokken partijen die de Deloitte Students Hockey Trophy promoten. Goalden ontwikkelt statische en dynamische banners, afgestemd op de campagne en het visuele style document. De bannersets worden ingezet op socials.
Programma
De Deloitte Students Hockey Trophy is een concept voor de hockeyende studenten, waar naast hockey ook ruimte is voor een bredere beleving en nadrukkelijk matcht met de identiteit van Deloitte. Het omvat het volgende:
Een 7 vs 7 gemengd hockeytoernooi
5’s wedstrijd tegen Pinoké Dames 1
Side-activiteiten
Borrel & BBQ
Bezoeken van de FIH Pro League wedstrijd
Andere succesvolle cases van deze klant
Deloitte students hockey trophy
Concepting · Merkactivatie · Eventorganisatie
Online als offline hockey- internationals verslaan