Hoe de jeugd zowel online als offline hockeyinternationals konden beaten
Hoe de jeugd zowel online als offline hockey-internationals konden beaten
Klant: KNHB
Diensten
Concept Creatie Merkactivatie Content Creatie
De resultaten
Dagen
7
Deelnemers
1K
Groei in TikTok volgers
+200
Goalden heeft voor de KNHB het concept ‘Beat the International’ ontwikkeld, waarbij jeugd zowel online als offline spannende challenges aan kunnen gaan tegen de helden van het Nederlandse Hockey Elftal. Met dit concept wordt de sport op een interactieve manier gepromoot en zetten we de internationals neer als echte helden voor de jeugd.
The Gameplan what we did
‘Beat the International’ richt zich op het enthousiasmeren van de jeugd door hen uit te dagen om het op te nemen tegen de Nederlands Elftal Internationals in diverse hockeygerelateerde challenges. In totaal zijn er 6 uitdagende challeges gecreëerd, die zowel op TikTok als tijdens de FIH Pro League 2024 in het Hockey Fun Park kunnen worden ‘ge-beat’.
De challenges zijn opgenomen met Derk de Vilder en Renee van Laarhoven. Vervolgens zijn de video’s op het KNHB TikTok-kanaal geplaatst om een breed publiek te bereiken voorafgaand aan de FIH Pro League. Naast de online video’s heeft Beat the International 8 dagen gestaan in het Hockey Fun Park tijdens de FIH Pro League. Deelnemers kregen een eigen scorekaart en konden zich daarmee gaan meten aan de internationals.
Goalden verzorgde het gehele traject, van concept creatie tot uitvoering, inclusief content creatie en evenementorganisatie.
Andere succesvolle cases van deze klant
Deloitte students hockey trophy
Concepting · Merkactivatie · Eventorganisatie
Hét studenten hockey toernooi van Nederland
Concept Creatie · Merkactivatie · Digital Marketing
Een uur sparren over je sportmarketing uitdaging met olympiër Billy Bakker?
Laat hieronder je gegevens achter en Billy neemt zo snel mogelijk contact met je op