Wij hebben voor de ABN AMRO Foundation het Hockey Experience programma gecreëerd, waarbij hockey lifeskills lessen gebaseerd op het Hockey Experience boekje samenkomen met een bijbehorend trainingsprogramma. Met dit programma dragen we bij aan de kansen en mogelijkheden van deze Next Gen groep.
The Gameplan what we did
ABN AMRO Foundation focust op kinderen die opgroeien in een minder kansrijke omgeving dan leeftijdsgenoten, zowel financieel als sociaal. Als de next generation is en van belang om deze jongeren een kans te bieden om hun interesses en talenten te ontdekken. De foundation helpt deze groep om hun interesses en talenten te ontdekken, en kennis en skills bij te brengen. Het stimuleren van deze kinderen om hun volledige potentieel te benutten is een investering in de toekomst.
De Hockey Experience is een hockey- & lifeskills programma bedoeld voor kinderen uit groep 5 t/m 8 (evt uitbreiding met groep 4) van scholen met kinderen in achterstandsituaties. Met deze dag krijgen kinderen die (financieel of sociaal) in een minder kansrijke omgeving opgroeien de kans te ontdekken waar zij interesse in hebben, waar ze goed in zijn en energie van krijgen. Door het ontdekken hiervan groeit het vertrouwen van de kinderen in hun eigen kennis en kunde. Het doel is dat kinderen plezier ervaren in de sport en spelenderwijs lifeskills behandelen.
Andere succesvolle cases
Deloitte Students Hockey Trophy
Concepting · Merkactivatie
Rotterdam Baseball Weekend
Marketing Automation · Online Marketing · Design
Een uur sparren over je sportmarketing uitdaging met olympiër Billy Bakker?
Laat hieronder je gegevens achter en Billy neemt zo snel mogelijk contact met je op