Cases

Succesverhalen onthuld: Ontdek onze opmerkelijke casestudies.

The winning strategy that sold 16,655 Euro Hockey League tickets!

De Euro Hockey League is ‘s werelds beste club hockey competitie die jaarlijks wordt gehouden tijdens de paasdagen. In 2024 vond het evenement plaats in Amsterdam.

Deloitte's innovatieve merkactivatie: werving door hockey

Vanuit het sponsorschap van de KNHB en Deloitte heeft Deloitte zich gericht op specifieke wervingsdoelen.

Strategie in drie fasen: Jumbo Hockey's online en offline merklancering

Lancering van een nieuw nationaal merk, zowel online als offline.

Meer dan 5.500 kinderen versterkt: ABN AMRO's Hockey Experience

Voor de ABN AMRO Foundation hebben we het Hockey Experience programma ontwikkeld, waarin hockey life skills lessen gebaseerd op de Hockey Experience brochure worden gecombineerd met een bijbehorend trainingsprogramma.

Neptunus Rotterdam's marketing transformatie

Het versterken van de marketingautomatisering van Neptunus Baseball & Softball om de communicatie met leden en toeschouwers te verbeteren, met name gericht op de Gen Z community, tijdens het Rotterdam Baseball Weekend.

Jumbo Sports’ marketing succes: 8 campagnes, 1.2 miljoen bereik

Als marketingpartner van Jumbo Sports ontwikkelen we marketingcampagnes voor Golf, Wintersport en Hockey.

Move for Casper succes: 1.500 deelnemers, €50.000 opgehaald

In samenwerking met de Stichting “Overleven van Alvleesklierkanker” mobiliseert byBP heel Nederland.

Vernieuwde merkstrategie voor ONCOURTSPORT

Voor het opkomende sportmerk ONCOURTSPORT heeft Goalden een uitgebreid programma ontwikkeld om de merkidentiteit te vernieuwen en te versterken.

Een onvergetelijke Hockey Fandag

Samen met de KNHB verzorgt Goalden de gehele organisatie van het grootste jaarlijkse Oranje Hockey Event van Nederland. 

Honkbalweek Haarlem - The future of baseball

Het grootste honkbal evenement van Europa keert na twee jaar terug, dit jaar met een vernieuwde strategie. Goalden speelt ook dit jaar weer een belangrijke rol op het gebied van marketing, communicatie, sponsoring en strategie.

Eliza was here gaat zich inzetten voor de hockeysport

Eliza was here, de toonaangevende reisorganisatie voor unieke vakanties, wil haar stempel drukken op de hockeysport door de sponsoring van lokale clubs.

Een uur sparren over je sportmarketing uitdaging met olympiër Billy Bakker?

Laat hieronder je gegevens achter en Billy neemt zo snel mogelijk contact met je op